یوسفی:برای بازگشت به تركیب ثابت،احتیاج به حمایت كادر فنی دارم
نوشته شده توسط : alireza

ایلنا: محسن یوسفی،هافبك استقلال از بازگشتش به تمرینات گروهی استقلال تا دو هفته دیگر خبر داد.
یوسفی در این باره به خبرنگار ایلنا گفت:«من فعلا به صورت انفرادی در حال تمرین كردن هستم.تا دو هفته دیگر می توانم به صورت گروهی تمرین كنم.امیدوارم كه بتوانم بازگشت خوبی به بازی ها داشته باشیم.»
او گفت كه برای بازگشت به تركیب اصلی استقلال نیاز به حمایت كادر فنی دارد:«من از دو هفته دیگر می توانم تمرین كنم و این كه كی می توانم برای استقلال بازی كنم باید به تمرینات خودم و حمایت كادر فنی بستگی دارد.هر بازیكنی كه از مصدومیت برمی گردد،نیاز به اعتماد كادر فنی دارد تا بتواند به تركیب تیمش برگردد.البته تلاش خود من هم در این مورد خیلی مهم است.»
خط دفاعی استقلال در این فصل خوب كار نكرده و در 15 بازی كه از فصل می گذرد،هجده گل خورده است.با این حال یوسفی معتقد است كه مشكل دفاعی تیم مربوط به یك نفر نمی شود بلكه این مشكل به تمام تیم برمی گردد:«تیم كلا چند بازی است كه از شرایط خوبش دور شده است و این مشكل مربوط به یك نفر نمی شود.نباید در ناكامی های یك تیم،یك گروه خاص را مقصر دانست.البته استقلال، كادر فنی و مدیر عامل خیلی خوبی دارد و من مطمئنم كه آنها پیگیر مشكلات تیم هستند و خیلی زود این مشكل را حل می كنند.»





:: موضوعات مرتبط: حرف های بازیکنان , ,
:: بازدید از این مطلب : 580
|
امتیاز مطلب : 13
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : 25 آبان 1389 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: